Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Η Μεγάλη Αλλαγή....

Είμαι χαλαρός και άνετος, τρώω σουβλάκια και περιμένω να δω την σειρά ντοκιμαντέρ της κρατικής τηλεόρασης «Η Μεγάλη Αλλαγή».

Η σειρά και ξεκινά, είμαι υποψιασμένος για το τι θα δω και οι υποψίες μου επιβεβαιώνονται, μπροστά από τα μάτια μου παρελαύνουν οι κακοί κομουνιστές που έσφαζαν, σκότωναν άδειαζαν τα χωριά και έκαναν παιδομαζώματα….

Αμέσως μετά βλέπω τους καλούς Αμερικανούς που έστελναν λεφτά για την ψυχή της μάνας τους σε όλους τους Έλληνες, βλέπω την χρυσή αυτή καρδία ,την βασίλισσα Φρειδερίκη με γούνες και χρυσαφικά να ταΐζει τα ορφανά και να ιδρύει ορφανοτροφεία και τους δεξιούς-πρώην ταγματασφαλίτες να αναγκάζονται με πόνο καρδίας να πολεμήσουν και να σκοτώσουν τα αδέλφια τους κομουνιστές…..

Ο George Orwell είχε πει:
«Who controls the past controls the future.
Who controls the present controls the past.»

Ελπίζω μέσε μου να παρακολουθήσεις τα ντοκιμαντέρ αυτά, αλλά παράλληλα να διαβάζεις και κανένα βιβλίο έτσι ώστε να μην καταπίνεις τόσο απλά αυτά που σου σερβίρουν τα Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου