Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Αλλά όχι άλλες κότες……………….

Ο Μέσος Μαλάκας Έλληνας είπε να κάτσει σπίτι χθες το βράδυ και να παρακολουθήσει Πρετεντέρη, δεν είμαι φαν αλλά είπα να δω λιγάκι τον Θοδωρή τον Ρουσόπουλο γιατί μου έχει λείψει τόσο καιρό….

Συμπέρασμα από την χθεσινή εκπομπή…..;

Το Boston Legal που παίζει ο ΑΝΤ1 είναι και γαμώ τις σειρές!!!!

Ο Μέσος Έλληνας κατάφερε να δει τα πρώτα δέκα λεπτά μετά κάπως μου ανέβηκαν τα σουβλάκια από το στομάχι προς τα πάνω με κίνδυνο να κάνω την LCD καλοκαιρινή, από ότι μου είπαν μετά καλά έκανα και άλλαξα κανάλι γιατί το show στον Πρετεντέρη συνεχίστηκε και μετά τα δέκα
πρώτα λεπτά…..

Αννούλααααα μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί χθες όταν σε είδα και σε άκουσα «απέναντι» από τον Θοδωρή η σκέψη μιας ακόμη τετραετίας Ν.Δ. μου φάνηκε παράδεισος;;;;;;

Άννα εδώ είναι Βαλκάνια δεν είναι Βρυξέλες παίξε γέλασε….. δεν μου κάθεται το τουπέ της Ελληνίδας Σεγκολέν πολύ καλά στο πολιτικό μου παχύ έντερο και μάλλον δεν αρέσει και στους λοιπούς μέσους οπότε αν αυτοί οι καλοί άνθρωποι του ΠΑΣΟΚ θέλουν να δουν πράσινη μέρα ή θα πρέπει να σου βρουν καινούργιο επικοινωνιολόγο ή να σου κόψουν λίγο τα live γιατί σε βλέπω να τον ανασταίνεις τον Καραμανλή (όπως έκανες χθες με τον Ρουσόπουλο) ή να πείσουν να κάνεις αποκαλυπτική φωτογράφηση στο playboy *

Από την άλλη μέσοι μου αυτό που δεν καταλαβαίνω εδώ και κάποιες μέρες που βλέπω και ακούω τον Ρουσό είναι τι στο διάολο έγινε με το βατοπαίδι;;;

Σαν κλασσικός μαλάκας Έλληνας βλέποντας τις τηλεδίκες τόσο καιρό είχα βγάλει το συμπέρασμα ότι ο Τεο είναι ο Δον Κορλεόνε του Άγιου όρους, και αν δεν κάνω λάθος και εσείς μέσοι μου τα ιδία πάνω κάτω καταλάβατε…

Τώρα μέσε μου πως όλοι όταν βγαίνουν στα κανάλια ή στα ραδιόφωνα με τον Τεο (δημοσιογράφοι και πολιτικοί) ενώ πριν μερικούς μήνες τον σταύρωναν τώρα κάνουν τις ΛΥΡΑΤΕΣ ΚΟΤΕΣ δεν το
χωράει το μέσο μυαλό μου!!!

Μην βιαστείς να πεις ότι γουστάρω Τεο , όχι δεν είναι αυτό απλά δεν γουστάρω καθόλου ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ, ή όλοι αυτοί που μας έπεισαν ότι ο Τεο την έχει κάνει την λαμογιά θα συνεχίσουν να το υποστηρίζουν αυτό μέχρι να το αποδείξουν ή θα βγουν και θα μας πουν «SORRY, μαλακιές λέγαμε τόσο καιρό»

Αλλά όχι άλλες κότες……………….






*O Μέσος Μαλάκας Έλληνας μπορεί να μην συμφωνεί πολιτικά με την Άννα αλλά νιώθει την υποχρέωση να τονίσει ότι είναι γυναικάρα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου